Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Η προσευχή του ακροβάτη



Πόσα εκατομμύρια αιώνια δευτερόλεπτα δεν χάραξα στα περιθώρια του σημειωματάριου της ψυχής σου. Κι έπειτα μαζί τα διαβάσαμε ένα προς ένα. Εσύ ζητούσες να τα αποκωδικοποιήσεις. Εγώ σου τα μετέτρεπα σε εικόνες. Σου ζωγράφιζα το "εκεί" μου με όλες τις λεπτομέρειες. Έπειτα πήρα να τα ντύνω με μουσική.

Φοβάμαι, μου έλεγες, τον θάνατο. Της αγάπης τον θάνατο, όχι τον άλλο. Σου είπα δεν υπάρχει θάνατος για την αγάπη άμα μάθεις να ακολουθείς το μυστικό της μονοπάτι. Από εκεί του ξεγλιστράς όταν έρχεται. Από εκεί του το σκάει κι εκείνη. Γι' αυτό η αγάπη τα καταφέρνει να ζει αιώνια στον χρόνο.

Θέλω να έρθω μια νύχτα να σε κάνω αθάνατη. Να κατεβώ πολύ προσεκτικά από 'κει πάνω και να κυλίσω απαλά στον αλαβάστρινο λαιμό σου. Κι ύστερα μ' ένα τρυφερό φιλί λίγο πιο κάτω απ' το σαγόνι, εκείνη τη στιγμή που θα σε αιχμαλωτίζω για πάντα, να σου χαράξω ένα ανεπαίσθητο σημάδι αιωνιότητας…

S.O.

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα...
    έχουν λιώσει όλα μέσα μου...
    τα νιώθω που κυλούνε
    όχι σαν ποτάμι μήτε σαν λάβα
    μα πιότερο σαν μυρωμενο μέλι
    σαν θαύμα ρευστό...

    από την όχθη τούτης της ροής
    σκύψε να σου δώσω ένα φιλί γλυκό...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκύβω να πάρω το φιλί σου και σου αφήνω ένα δικό μου...

      Σ' ευχαριστώ φλασάκι...

      Διαγραφή
  2. Ένας ακροβάτης που δεν πέφτει ποτέ δεν χρειάζεται να προσεύχεται.
    Υψώνω το ποτήρι μου. Στην αθανασία και στην αιωνιότητα.

    http://www.youtube.com/watch?v=OUHdQ8JxhcI

    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας ακροβάτης ποτέ δεν ξέρει αν και πότε θα πέσει. Το ίδιο και ένας αναβάτης, όσο καλός και προσεκτικός κι αν είναι...

      Σηκώνω κι εγώ το ποτήρι μου στην πρόποσή σου...

      Το κλιπάκι μοναδικό...

      Σε φιλώ...

      Διαγραφή
  3. Η μυηση στην "αθανασια"
    γινεται μονο οταν και οι δυο (οι πολλοι)
    εχουν βρει το κεντρο τους.

    ΥΓ..Τι να πω για το τραγουδι,θαλασσινε μου?
    α)δεν το ηξερα (πως και μου το επετρεψα?)
    β)ενιωσα!

    Ελλαδογλυκοφιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αγριομελάκι. Τότε μόνο γίνεται η μύηση στην αθανασία. Όταν και οι δύο βρουν το κέντρο τους...

      Στα όμορφα του ταξιδιού μας ανήκει κι αυτό. Να μαθαίνουμε ο ένας από τον άλλο πράγματα που δεν ξέραμε μέχρι τώρα...

      Αγιοκληματοφιλιά...

      Διαγραφή
  4. Γλυκοφίλητο από την αγάπη
    το γραπτό σου με συγκίνησε!!!


    φιλί κι αυτό γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλάσμα του μυθικού βασιλείου της Αγάπης και πώς να μη σε συγκινήσει κάθε τι που σ' αυτήν αναφέρεται...

      Σε γλυκοφιλώ κι εγώ...

      Διαγραφή
  5. Επάνω σε δευτερόλεπτα χτίζεται η αθανασία της ψυχής...
    επάνω σε ένα τεντωμένο σκοινί ακροβατούν οι αισθήσεις ...
    αν γλυστρίσει ο άνθρωπος χάνεται στην άβυσσο του μυαλού...
    Ό Έρωτας που όλα τα δίνει και όλα μπορεί να τα πάρει μαζί με την ανάσα .

    Υπέροχο το τραγούδι Καπετάνιε μου
    υπέροχο και το κείμενο που με γέμισε ιδέες και εικόνες!
    Σε φιλώ
    καλό βράδυ να ΄χεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πειρατίνα μου...

      Μέσα σ' εκείνα τα μαγικά δευτερόλεπτα συμβαίνουν όλα...
      Στα δευτερόλεπτα που διαρκεί μια λάμψη μέσα στο σκοτάδι...
      Στα δευτερόλεπτα που διαρκεί μια εισπνοή και μια εκπνοή...

      Καλημέρα και φιλί λουλούδι του δάσους...

      Διαγραφή
  6. Καπετάνιε, να τρέχει πιότερο το αίμα στα περιθώρια, να φτιάχνει δίχτυ ασφαλείας η ζωή. Κι αν πέσεις κάποτε εσύ, να μην πέσει ποτέ η αγάπη. Φοβόμαστε πάντα, κι εκείνος, ο θάνατος, διαρκώς τρέχει να μας προλάβει, να μην αφήσουμε ούτε μια κουκίδα, ούτε ένα τόσο δα φωτάκι αναμμένο να κοιτάμε όταν μας καταπιεί το μεγάλο σκοτάδι...

    Φιλιά στον γενναίο ακροβάτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοραλλένια μου και χωρίς δίχτυ ασφαλείας από τη ζωή ο ακροβάτης εκεί ψηλά θα πηγαινοέρχεται. Αποφασίζει να γίνει ακροβάτης κανείς γιατί ανακαλύπτει ότι δεν τον αφορά ούτε για μια στιγμή το κάτω. Εκεί ψηλά βρίσκεται γι' αυτόν η ζωή και η ελευθερία. Γι' αυτό και δεν θα δεις ποτέ ακροβάτη να κοιτάζει κάτω. Κι αν κάποτε παραπατήσει και πέσει, σε όλη τη διάρκεια της πτώσης του μέχρι να τσακιστεί, το βλέμμα του θα είναι στραμμένο ψηλά. Έχει δικό του θεό ο ακροβάτης. Είναι εκείνος ο θεός στον οποίο έχει εμπιστευτεί τη ζωή του και την αγάπη του. Είναι ο θεός των αισθημάτων που -όπως όλοι οι θεοί συνηθίζουν να έχουν από έναν- για αντίπαλο δέος του έχει τον θάνατο των αισθημάτων. Αυτό τον φόβο οι πιστοί του τον ξορκίζουν με τη δύναμη της πίστης τους στην αγάπη και στην αιωνιότητά της...

      Θα του τα δώσω τα φιλιά του ακροβάτη...

      Στο μεταξύ σου στέλνω εγώ ένα φιλί και την καλημέρα μου...

      Διαγραφή

Αν ανήκεις στο πλήρωμα πες ό,τι θέλεις και γρήγορα στο κατάστρωμα.
Αν είσαι επιβάτης χαλάρωσε και απόλαυσε το ταξίδι.
Αν είσαι ναυαγός στη μέση τού πελάγου κράτα γερά και πιάσε το σκοινί.
Αν είσαι πειρατής και σκέφτηκες να μας κουρσέψεις κάνε στροφή και άλλαξε πορεία πριν το μετανιώσω...