Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Η τρέλα μου



Διήμερο τρέλας… πάντα με φίλους αδερφικούς… πειρατές… με ποτά και με τσιγάρα…

Επειδή βλέπω τώρα τελευταία το πλήρωμα αλλά και τους επιβάτες κάπως πεσμένους, ας μιλήσουμε για… τρέλα… Δεν είναι και εύκολο πράγμα να διασχίζεις τούτα τα θεόρατα κύματα αμίλητος, με νου και σώμα αφοσιωμένα στην πορεία. Όσο και να τα έχεις τετρακόσια κάπου σε παίρνει αριστερά κι αρχίζεις να τρελαίνεσαι…

Κι αφού η τρέλα δεν πάει στα βουνά πού αλλού θα πάει αν όχι στα καράβια; Αντισυμβατική βραδιά απόψε πάνω στο κατάστρωμα. Με αντισυμβατικούς καλεσμένους. Με μπόλικα καντάρια τρέλας. Κι από εκείνους αλλά κι από εμάς. Γιατί χωρίς την τρέλα δεν μπορείς να ταξιδέψεις ούτε μέχρι τα σύνορα της λογικής σου…



Η φωτεινή πλευρά της ζωής είναι εδώ. Χαμόγελο και αισιοδοξία και θα τα καταφέρουμε να τους τρελάνουμε εμείς πριν να μας τρελάνουν εκείνοι…
 


Πού θέλεις δηλαδή να προλάβεις να πας; Ευτυχώς στο καράβι μας δεν υπάρχει γκάζι και φρένο. Ο χρόνος είναι σύμμαχός μας και τίποτα δεν μπορεί να μας αγχώσει. Τίποτα δεν είναι ικανό να μας κάνει να βιαστούμε. Και με τους δυνατούς ανέμους αλλά και με τις άπνοιες το ταξίδι μας συνεχίζεται αδιάκοπα. Και κατά ένα παράξενο τρόπο, με τους δικούς μας ρυθμούς τα προλαβαίνουμε όλα…
 


Μη διστάζετε… Βάλτε στη ζωή σας τους ελάχιστους ωραίους τρελούς που κυκλοφορούν ακόμα ανάμεσά μας… Λειτουργούν ψυχοτροπικά…
 


Και οι μεγάλες αγάπες που τελειώνουν και οι χωρισμοί, έχουν κι αυτά την πλάκα τους αν τα αφήσεις για λίγο έξω από πόρτα της λογικής σου και τα αντιμετωπίσεις σαν απλά παιχνίδια της ζωής. Όπως τόσα και τόσα άλλα…
 


Για όσους θυμούνται ακόμα το πρώτο λιμάνι που είχαμε πιάσει. Σαν χτες μου φαίνεται ότι ήταν…
 


Αμετανόητος ο τύπος. Δεν φτάνει που του έφυγε η συγκεκριμένη, ψάχνει να βρει μία που να της μοιάζει. Για να του φύγει κι αυτή. Και μετά σου λένε ότι είναι παράξενο είδος οι γυναίκες :-)
 


Φάβα… Με μπόλικο κρεμμυδάκι, λάδι και λεμόνι… Τύφλα να έχουν οι αστακοί και οι καραβίδες της Καραϊβικής… Μας κοιμήθηκε και η μαγείρισσα τώρα που άρχισαν να μας τρέχουν τα σάλια…
 


Λένε πως αν ενώσουμε όλοι τα χέρια μας μπορούμε να αγκαλιάσουμε ολόκληρη τη γη… Ας κάνουμε την αρχή εμείς να αγκαλιάσουμε απόψε το καράβι μας και θα έρθουν και οι άλλοι…
 


Μόνο εσύ κι εγώ μέσα σ' αυτόν τον κόσμο… Εσύ κι εγώ…
Καλά, είναι τόσο μικρός ο κόσμος και δεν το είχα προσέξει;
 


Τι είναι καλύτερο; Να ζητάς πολλά ή να μη ζητάς; Ας απασχολήσει κι αυτό τους έχοντες και τους κατέχοντες, που στο κάτω-κάτω έχουν και να τα δώσουν…
 


Να και μια ιστορία τρόμου από τον αρχιτρελάρα της αποψινής μας παρέας… Έτσι, για να έχει και ένα σασπένς η βραδιά…
 


Οι συγκεκριμένοι τρελοί πειρατές, μας μοιάζουν αρκετά… Κι αυτοί γυρίζουν τον κόσμο με μια αγκαλιά τραγούδια για συντροφιά και τα μοιράζουν όπου βρεθούν… Έτσι βρέθηκαν κι απόψε πάνω στο καράβι μας… Πού είναι απόψε αναρωτιούνται… Ας μη τους απαντήσουμε καλύτερα γιατί μάλλον θα τρομάξουν…
 


Μη φοβάσαι την απάτη, μας λέει ο Δημήτρης… Εδώ δεν φοβηθήκαμε τόσα και τόσα… Και εδώ που τα λέμε ένα ταγκό πάνω στο κατάστρωμα ήταν ό,τι μας χρειαζόταν αυτή τη στιγμή… Κυρία μου, χορεύετε;
 


Ένα μόλις βήμα πριν το τέλος για απόψε…Οι στίχοι του τραγουδιού… Έτσι για να μας βρίσκονται…
 
"Εκείνα που είδανε τόσες στεριές
μα ακόμα δεν βρήκανε μια πατρίδα
εκείνα τα πλοία πήγαινε με να δω
να μπαίνουν ξανά μέσα στην καταιγίδα.

Ν' αφήνουν το ωραίο λιμάνι γιατί
η ανόητη καρδιά ερωτεύτηκε πάλι
την πιο μακρινή, την πιο άγνωστη γη
και τίποτα πια δεν της φτάνει.

Λένε πως είμαι ένας τρελός
μ' έχουν οι γείτονες για λέρα
γιατί είναι κάστρα σταθερά
κι εγώ ένα φύλλο στον αέρα.

Γιατί χαρίζω τα φτερά μου
στο πρώτο αθώο της το χάδι
κι ύστερα πέφτω σαν άγγελος ξένος
στον κόσμο μονάχος Σάββατο βράδυ.

Εκείνα που σκύψαν σε άγιες πηγές
μα όσο κι αν ήπιανε δε ξεδιψάσαν
εκείνα τα χείλη ας έλθουν να πουν
ποιους δρόμους διασχίσαν, ποια όρη περάσαν.

Και φτάσαν εδώ που όταν μπαίνει το φως
η ομορφιά που κοιτούσα μοιάζει ένα ψέμα
και φεύγω πάλι σαν κλέφτης γυμνός
μπροστά απ' της αγάπης το βλέμμα.

Λένε πως είμαι ένας τρελός
μ' έχουν οι γείτονες για λέρα
γιατί είναι κάστρα σταθερά
κι εγώ ένα φύλλο στον αέρα.

Γιατί χαρίζω τα φτερά μου
στο πρώτο αθώο της το χάδι
κι ύστερα πέφτω σαν άγγελος ξένος
στον κόσμο μονάχος Σάββατο βράδυ"

 


Πανηγυρικά να την κλείσουμε τη βραδιά… Με όσο περισσότερο σαματά μπορούμε… Αύριο το δεύτερο μέρος… Φιλιά στη βάρδια αλλά και στο υπόλοιπο πλήρωμα που ξεκουράζεται…

24 σχόλια:

  1. :) τώρα να είναι άραγε η μέρα που έφυγε ή η μέρα που έρχεται
    που μου έχεις φτιάξει;;; χιχιχι

    αυτά τα ποστ είναι Τέλεια

    αυτά τα ποστ έχουν το θέμα οτι άλλα θες να πεις τη μια στιγμή και άλλα τελικά λες καθώς αυτά προχωράνε :p

    αυτά τα ποστ είναι Θεότρελα

    τώρα είμαι στο δεύτερο τραγουδάκι
    και σφυρίζω ξένοιαστα.... :)))

    α ναι.... :ο)
    http://www.youtube.com/watch?v=81HgfnYuWh4

    αυτά τα ποστ είναι Απίθανα

    χαχα -και εσύ και εσύ! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πειρατίνα μου, αποδίδεις φόρο τιμής στην τρέλα μου μάλλον... :-)
    Αλλά αν δεν είχαμε όλοι μπόλικα καντάρια από δαύτην θα είμαστε μαζεμένοι πάνω σε τούτο το σαπιοκάραβο πίνοντας και τραγουδώντας;
    Τυχαία νομίζεις βρεθήκαμε όλοι εδώ πάνω; Αυτό το καράβι είναι ένα κινητό φρενοκομείο... χι, χι, χι... Και δεν θέλουμε κανέναν γιατρό... Μας φτάνουν μόνο οι μουσικές μας... Απίθανα τα ποστ, απίθανος εγώ, απίθανοι εσείς... Κανέναν πιθανό μήπως πήρε το μάτι σου πουθενά; Παρακαλώ να μεριμνήσεις να ανοιχτεί το καινούριο βαρέλι με το ρούμι... Εβίβα μας!

    Τι έγινε; Βγήκαν και οι σφυρίχτρες τώρα; Δεν πιστεύω να είναι οι φύλακες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αποδίδω φόρο τιμής στην Τρελα εν γένει πειρατούλη μου
    και πιο πολύ στη δική σου! :)
    γιατί εκτός οτι "χωρίς την τρέλα δεν μπορείς να ταξιδέψεις ούτε μέχρι τα σύνορα της λογικής σου" και εγώ είμαι
    εκτός ορίων ταξιδιάρα :ο)
    επίσης εμπνεύστηκα και τον παρακάτω στίχο :p
    αν δεν είχα και σένα τί θα ήμουν στη Γη;
    μπορεί άμουση να ήμουνα και να είχα κατατραφεί! :))
    επίσης μπορεί να ήμουν και λογική... το φαντάζεσαι αυτό;;;
    και να μην προλάβαινα τότε τίποτα;... εφιάλτης σωστός!
    ενώ τούτο το πειρατικό κάθε κυματάκι που πηδάει είναι στην κυριολεξία και ένα πιο γρήγορο από τη φθορά αλματάκι!!! ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=3PPaSMgfu2M
    δώσε τρέλα έπρεπε να λέει :p
    έννοια σου και αν πάρει πιθανό το μάτι μου
    θα τον πετάξω στη θάλασσα... δεν θα τον δεις -αυτό δεν θα το προλάβεις.... καλά, ό,τι να ναι δεν λέω;; :D
    είναι που ταυτοχρόνως ετοιμάζω και γλυκάκι :)
    μια στιγμή να μην μου κόψει η κρέμα
    και έφυγα να φέρω το βαρέλι!
    οι φύλακες λες; σφύριξε τους τότε κι εσύ
    να τους δώσουμε κέρασμα :)))
    κάτι πρόχειρο για την ώρα...
    λουκουμάδες με μέλι...
    http://elaticafe.gr/wp-content/uploads/2009/04/e-0476.jpg

    Εβίβα πειρατούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ κάνε τη δουλειά σου και μη νοιάζεσαι... Γλυκάκι είναι αυτό, θα την αντέξουμε την αναμονή :-)

      Βιντεάκια θα δω μετά γιατί με όλα μαζί ανοιχτά κολλάνε τα προωθητικά συστήματα του καραβιού και έρχεται ένα μεγάλο κύμα και με πετάει μέσα στη θάλασσα... Πού να στα λέω... Τρεις φορές έχω ανεβοκατεβεί μέχρι τώρα... Άσε που έχω γίνει μούσκεμα και φυσάει... χε, χε, χε...

      Διαγραφή
  4. αααα... λουκουμάδες με μέλι... μια χαρά είναι... το μέλι κάνει καλό στις φωνητικές χορδές και σ' εκείνον που το πουλάει :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://www.paules.lu/wp-content/uploads/2010/01/tiramisu_mit_schoko_und_whisky_03.jpg

      και τιραμισού με κάτι που καίει, επίσης ;)

      το 'έχω γίνει μούσκεμα και φυσάει' σημαίνει οτι θα χρειαστείς διπλή δόση ρούμι; :p
      ας είναι :ο) κλείστα όλα άσε τα πανιά μόνο πάρε την κιθάρα και ελα δίπλα στη φωτιά να ζεσταθείς και να ζεσταθούμε :)

      και άκουσε το το πρωί που θα έχει βγει ο ήλιος πάλι το τραγούδι...
      το άκουσα νωρίτερα το απόγευμα πρώτη φορά, το έχω αγαπήσει
      για την απλότητά του και το όμορφο κλιπάκι :) αφιερωμένο...

      http://www.youtube.com/watch?v=A-r_w8APwJA

      Διαγραφή
    2. Τιραμισού... έκανες τιραμισού κι εγώ πίστεψα ότι κοιμήθηκες; Μα τα γένια του Ποσειδώνα δεν τρώγομαι με τίποτα... Αν μέχρι τώρα έχω πέσει τρεις φορές στη θάλασσα προβλέπω να με πετάτε εσείς πολλές περισσότερες μέχρι να χαράξει...

      Διαγραφή
    3. εμ... έχω τις αρμοδιότητές μου και εγώ :ο)
      όχι μέχρι να χαράξει θα σε κρατήσουμε στεγνό :p
      το πρωί θα το ρίξουμε στις βουτίτσες πάλι :)

      μέχρι να ακούσω και όλες μας τις μουσικούλες....
      το θυμάμοστε το πρώτο μας λιμάνι... ναι! σαν χθες ήτανε....

      αχ τί ωραίοι οι Stavento... όλοι και όλα μα αυτό είναι και τρυφερό :)

      αν όλα τα παιδιά της γης πιάναν γερά τα χέρια
      κορίτσια αγόρια στη σειρα και στήνανε χορό
      ο κύκλος θα γινότανε πολύ πολύ μεγάλος
      κι ολόκληρη τη γη μας θ'αγκάλιαζε θαρρώ!

      το θυμάσαι αυτό το τραγουδάκι;;; :)))

      κάθε βράδυ το αγκαλιάζουμε εμείς το καράβι μας :)
      μα έλα να ενώσουμε τα χέρια σε μια αγκαλιά ακόμα πιο μεγάλη
      να κλείνει μέσα της και όλα του τα κύματα! :)

      Διαγραφή
    4. Η αλήθεια είναι ότι σε έχω παραφορτώσει με αρμοδιότητες τελευταία αλλά μη ξεχνάς ότι προέρχεσαι από άδεια... Και όποιος έρχεται από άδεια, σαν ξεκούραστος που είναι, κάνει περισσότερα πράγματα...

      Δεν ξέρω τι με έπιασε αλλά τώρα έχω αφήσει το καράβι και έχω αγκαλιάσει το βαρέλι με το ρούμι... Άκουσα ότι πίνουν πολύ εδώ τριγύρω και είπα να έχω το νου μου... χο, χο, χο...

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχαχαχαχα ε δεν σε αντέχω!
      κάτι εσύ κάτι ο Μουζουράκης δεν τα γλίτωσα τα γέλια
      και άντε να με σταματήσεις τώρα!!!

      άσε δεν θέλω :D

      ει.. ψιτ.. ψικ... πσικχ..... θα μου γεμίσεις το ποτηράκι;;
      φαίνεται από κάπου χάνει και αυτό σαν και μένα :D

      Διαγραφή
    6. Με μέτρο το πίνουμε το ρούμι... Βαράει κατακούτελα το άτιμο... Και μετά έχεις να ανέβεις και στο μεσιανό κατάρτι να δέσεις τη γάμπια... Γάμπια είπα, όχι κάμπια...

      Μήπως σου βάζω και σε σένα δύσκολα;

      Διαγραφή
    7. σου παραπονέθηκα ποτέ εγώ; δε νομίζω :)

      στο μεσιανό κατάρτι θα την δέσω την.... ε την γάμπια... τί είναι τώρα αυτό;
      κάτσε να δεις..... α ναι! ναι ναι τη γάμπια.... φερτη το λοιπόν να πάω να τη δέσω
      προς παραδειγματισμόν... χαχαχαχα

      Διαγραφή
    8. Κοίτα μη δεθείς φιόγκος εκεί πάνω γιατί έτσι που τα έχω πιει απόψε θα σε αφήσω μέχρι αύριο κρεμασμένη για διακόσμηση του καραβιού... και να θέλω να έρθω να σε κατεβάσω αδυνατώ... χο, χο, χο...

      Διαγραφή
    9. χαχαχααααααχαχαχα τη γάμπια είπαμε να δέσω
      λες να δεθώ εγώ; :p

      μη με φοβάσαι και μην κάνεις κανένα αστείο και βρεθούμε στη θάλασσα και οι δυο :ο)
      έχω κάνει ακροβάτης εγώ και ως το πρωί αντέχω!
      μεσημέρι μην μας πάρει μόνο και τσιτσιριστώ :ppp

      Διαγραφή
    10. Την γάμπια δέσε την αν μπορείς... Την κάμπια να την αφήσεις ήσυχη όμως γιατί αύριο το πρωί θα μεταμορφθεί σε πεταλούδα...

      Ένα, δύο, τρία... Πέφτω με τα ρούχα μου στη θάλασσα...

      Καλημέρα φλασάκι... Σε ευχαριστώ για την υπέροχη παρέα σου...

      Τα φιλιά μου...

      Διαγραφή
    11. Καλημέρα πειρατούλη! :)

      Εγώ σε ευχαριστώ για την παρέα και για την μαγεία...

      Φιλιά πολλά... Καλό μας ξημέρωμα...

      Διαγραφή
  5. Και πετυχες τη στιγμη που εχω γινει ενα με το αλκοολ....
    μμμμμμ.....ρουμια λεμε....τρελλα και πατωματα....
    και 1550 για να μας τρελλανουν εντελως....
    Θαλασσινε...τιποτα τυχαιο...ουτε το αποψε στα κυματα,
    ουτε το αυριο στις θεσεις της λογικης μας.
    Προσεχε....η φουρτουνα τωρα κλιμακωνεται....
    ξεδιαντροπα δηλωνουμε ασθενεια αγαπης....
    γιο χο χο,γιο χο χο...
    Οσο ψηλα κι αν ειναι τα κυματα
    πιο ψηλα ορθωνεται η τολμη μας.
    Για ελα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου το ατρόμητο μέσα στα πιο άγρια κύματα...
      Φυσικά τίποτα τυχαίο... ούτε η λογική μας ούτε η τρέλα μας...
      Χα, από φουρτούνες μη μου λες... Τις τρώω με το κουταλάκι του γλυκού... χα, χα, χα...

      Αλλά κι εσείς όπως βλέπω δεν πάτε πίσω... Φουρτούνες αγαπήσατε, φουρτούνες θα λάβετε... Όποιος την αγάπησε αυτή την τρελή κι ανταριασμένη ερωμένη, τη θάλασσα, ήρθε ο καιρός που τα έχασε τα λογικά του :-)

      Εδώ είμαι...

      Διαγραφή
  6. Πήγαινέ με όπου θέλεις ταξιτζή δεν λέει;
    Γιατί να μη λέει - πήγαινέ με όπου θέλεις Καπετάνιε;
    Πάτα γκάζι να το απογειώσουμε το όχημα κι ας τρίζουν τα ξύλα κι ας γίνουν κορδέλες τα πανιά... κι οι Θεοί της Θάλασσας να βάλουν το χεράκι τους :-)

    Κατεβαίνω απ΄ τα βουνά μου να πατήσω Θάλασσα ... αναμεράτε κοινοί θνητοί...

    φιλιά Καπετάνιε
    Ένα καλό Σαββατοκύριακο μας χρειάζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να δεις πού έχω να σε πάω ακόμα...
      Θα πληγιάσουν τα ποδαράκια σου να ανεβοκατεβαίνουν από βουνό σε θάλασσα κι από θάλασσα σε βουνό...
      Οι θεοί της θάλασσας αγαπάνε τους ταξιδευτές και τους προστατεύουν...

      Καλημέρα και φιλιά Λεβινάκι μου...

      Θα το κάψουμε κι απόψε για να ξεκουραστούμε το Σαββατοκύριακο :-)

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία, πάρα πολύ ωραία...
    Ένα κι ένα τα τραγούδια, τρελιάρικα, γεμάτα λάθη, πάθη και ωραίες εικόνες. Αυτός πήγε στη Βαρκελώνη να φάει τη φάβα του; Δικός μας είναι κι αυτός όπως και τα υπόλοιπα παιδιά.
    Οι χωρισμοί είναι αστείοι όταν τους κοιτάς από μακριά. Κι αυτός ίσως να είναι ο μόνος τρόπος που πρέπει να τους κοιτάει κανείς. Αυτός τώρα την κυνηγάει και της λέει "μην έρθεις και μου πεις πως άλλαξες, δε θα σε δεχτώ πίσω"!
    χχιχιιχ
    Αξιαγάπητος..!

    Ένα αγαπημένο κι από 'μένα:
    http://www.youtube.com/watch?v=4ridb_vs7_U

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκπληκτικό το ερωτευμένο χρυσοψαράκι σου πειρατόνι μου...

      Άλλος στη Βαρκελώνη για τη φάβα του, άλλος τρώει το μπουγέλο του και άλλος ανακαλύπτει καινούρια πρώτη ύλη για τη νέα γενιά αλλαντικών :-) Όλοι αξιαγάπητοι...

      Αλλά πιο αξιαγάπητος από τα πειρατόνια μου κανένας!

      Σε παρακολουθώ ξυπόλητο με το ψαράδικο παντελόνι σου να μαζεύεις σε κουλούρες τα σκοινιά πάνω στο κατάστρωμα και σκέφτομαι πόσο ευλογημένο είναι αυτό το καράβι από τους θεούς των επτά θαλασσών που μου έστειλαν τέτοιο πλήρωμα σαν εσάς στη σακαράκα μου...

      Έμαθα ότι ο κοκκινογένης από το κακό του που δεν έχει παρόμοιο πλήρωμα πήγε και έκανε το μούσι του περμανάντ και το έβαψε σε χρώμα ροζουλί...

      Δυο πέλαγα φιλιά...

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ανάρτηση
    Δυνατά το φωνάζω:
    Ζήτω η τρέλα


    φιλί με πορείες ονειρικές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την πειρατίνα μου...

      Να το φωνάζεις όσο πιο δυνατά μπορείς...

      Και να μη ξεχνάς μέσα από τα ποιήματά σου να ανοίγεις με τα δυο σου χέρια καινούριες θάλασσες πάνω στη στεριά για να περνάμε... Μ' αυτόν τον τρόπο μια μέρα θα καταφέρουμε να πλεύσουμε ακόμα και πάνω στα βουνά... Να δω αν θα ρωτάνε τότε ποιος είδε φάρο στον Ψηλορείτη, στην Ελασσώνα λευκό πανί και στο Μέτσοβο βαπόρι...

      Ζήτω η τρέλα...
      Ζήτω οι ονειρικές πορείες...
      Ζήτω τα φιλιά...

      Σε φιλώ...

      Διαγραφή

Αν ανήκεις στο πλήρωμα πες ό,τι θέλεις και γρήγορα στο κατάστρωμα.
Αν είσαι επιβάτης χαλάρωσε και απόλαυσε το ταξίδι.
Αν είσαι ναυαγός στη μέση τού πελάγου κράτα γερά και πιάσε το σκοινί.
Αν είσαι πειρατής και σκέφτηκες να μας κουρσέψεις κάνε στροφή και άλλαξε πορεία πριν το μετανιώσω...