Κυριακή 22 Ιουλίου 2012

Χάλια τα πειρατικά... χάλια...


Στο μεταξύ και για να είμαστε όσο πιο κοντά στην πραγματικότητα μπορούμε, μήπως ξέρει κανείς πιο έμπειρος από εμένα πειρατής να μου πει αν αυτά τα σαπιοκάραβα διαθέτουν θερμο-σίφουνα; Καλοριφέρ; Και πώς σταδιάλα έκαναν μπάνιο οι πειρατές; Μια βδομάδα έχω να πλυθώ. Βρωμάω! Βλέπω στο κατάστρωμα ένα βαρέλι με τρύπες κλεισμένες με τάπες. Μου είπαν να το γεμίσουν με νερό και να το σηκώσουν ψηλά με την τροχαλία κι έπειτα ο λοστρόμος να βγάλει τις τάπες και να καθίσω από κάτω. Ρε δεν πάτε καλά! Κι έπειτα πώς θα ξυριστώ; Πού είναι η brown μου; Μια πρίζα δεν έχει πουθενά την ατυχία μου μέσα; Καμιά τοστιέρα έστω; Έχω λυσσάξει στην πείνα. Μου είχαν τάξει και ένα παγωτό και έμεινα με την όρεξη. Τι το ήθελα το πειρατικό; Το κέρατό μου. Δεν το σχεδίαζα το ταξίδι με Learjet που έχει και όλες τις ανέσεις; Άσε που ακόμα δεν πρόλαβα να ανοιχτώ και μου την πέσανε οι άλλοι πειρατές (οι κακοί, χε , χε) για πλιάτσικο, να κουρσέψουν τον θησαυρό και τις προμήθειες από τ' αμπάρια και μετά ήρθε και η μάγισσα κι έδωσε κακό χρησμό. Θυσία λέει, πρέπει να κάνω για να καλμάρουν οι άνεμοι αλλιώς την έβαψα. Να μου ισιώσει ο γάντζος τού ξύλινου χεριού αν την βγάλουμε καθαρή εδώ μέσα...

17 σχόλια:

  1. χαχα ένας πεινασμένος απελπισμένος πειρατούλης :ο)

    http://2.bp.blogspot.com/_GIFuGgiMJE8/Sl05Gy0THYI/AAAAAAAADvo/Xv5XpaSIfWM/s1600-h/1.jpg

    παραπονιάρηηηηη.. έλα, έχει και άλλο, όσο θες!
    όλη νύχτα το αφρατοχτυπούσα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα... δεν κάνει... δεν είναι πρέπον... καλά... αφού επιμένεις... αέρααα...

      http://static.desktopnexus.com/thumbnails/179393-bigthumbnail.jpg

      Διαγραφή
    2. :DDD

      Νομίδω πωθ είδα έναν πειρατούλη χιχιχιχιχι

      Καλημέρα πειρατούλη!

      http://1.bp.blogspot.com/_HwsSQRgdftA/S31VPTQg4pI/AAAAAAAAO9s/bYAx9HiOdLg/s1600-h/kadayif.jpg

      τί; τί έκανα;; εε δεν είχα ύπνο πάλι...

      Διαγραφή
    3. Γεια θου... γιατί δεν είχεθ ύπνο καλό μου; Ήρθα γρήγορα καβάλα θτη φάλαινά μου να θου κρατήθω θυντροφιά κάτω από τ' αθτέρια...

      Ε, πθιτ... το άλλο γλυκάκι μου άρεθε περιθότερο γιατί η θυνταγή του ήταν τηθ καρδιάθ...

      http://2.bp.blogspot.com/-4JK5NQLsuII/TbO7kkVA7BI/AAAAAAAAAew/hRhB2u4HZAE/s1600/sam+and+wilma+copy.jpg

      Διαγραφή
    4. εντάξει λοιπόν κατάλαβα.. δεν σου αρέσει το αμυγδαλάκι.. και εγώ προτιμώ το τριμμένο φυστίκι στο εκμέκ αλλά όσο κι αν έκανα άνω κάτω το αμπάρι δεν βρήκα...

      λέω να βάλουμε πλώρη για Σαρωνικό και γρήγορα..!

      δεν μπορούσα όμως έτσι που μουτρώνεις :p
      και έφτιαξα ακόμα ένα.. αυτή τη φορά με τρουφίτσα-τικτακ-τικτακ!!! :)

      http://2.bp.blogspot.com/_GIFuGgiMJE8/S85B54DiCgI/AAAAAAAAFko/Hmw4zFWaM-8/s1600/%CE%95%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B11.jpg

      (σου.. δανείστηκα και λίγο ρούμι, πειράζει;;; ;)

      ελπίζω να μη με βάλεις να φτιάξω τρίτο εκμέκ στη σειρά
      για ευνόητους λόγους που αφορούν στην ασφαλή εκτέλεση των καθηκόντων της φαλαινούλας.. :ο)
      βλέπεις, την επόμενη φορά που θα ρθεις,
      θα θέλω βόλτα!!!

      :)

      Διαγραφή
    5. Αυτό ναι... το θέλω :-) Θα κεράσω και τους φίλους μου...

      http://toonbarn.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/05/Fish-and-Visitors-and-Yosemite-Sam-and-Cartoon-Networks-The-Looney-Tunes-Show.jpg

      Τρίτο εκμέκ; Ποτέ!.....................


      ...................Σε σοκολατόπιτα δεν παίζει τίποτα; Και πάρε όσο ρούμι θέλεις :-)

      Διαγραφή
    6. ΧαΧα.. τα γέλια ήταν όντως ηχηρά
      μετά από αυτή την εικόνα! :D
      είναι ακατάδεκτοι οι φίλοι σου
      ή απλά χόρτασαν; αναρωτιέμαι :p

      μα τις χίλιες κουβερτούρες (ή κουβέρτες
      για να συννενοούμαστε καλύτερα ;)
      έχεις πει την μαγική λέξη τώρα!!!

      και φυσικά θα πάρω ρούμι.. λίγο για την συνταγή
      και πολύ για την αναμονή ;)

      και......

      Voila!

      http://1.bp.blogspot.com/_GIFuGgiMJE8/SXUd1Og95DI/AAAAAAAACWA/oCZlVBZDSwc/s1600-h/1.jpg

      και υγρή και θαλασσινή και αμαρτωλά σοκολατένια!!!

      τί άλλο θέλεις;

      μήπως μερικά σουφλέ;;

      για τους φίλους σου... :ο)

      Διαγραφή
    7. χμμμ... μήπως εσένα να σε προωθούσα στα μαγειρεία... τώρα βέβαια είσαι και καλή στο σημάδι... σε χρειάζομαι στο κατάστρωμα... κι εσύ βρε πουλάκι μου δυο δουλειές μαζεμένες δεν μπορείς να τις κάνεις; τι σου ζητάνε; δεν σε έβαλα να ξυστρίσεις και την κουβέρτα...

      Το ρούμι κέρασμα στην υγειά σου (με μέτρο γιατί βαράει στο κεφάλι, νταξ; μη πεις ότι δεν σε προειδοποίησα)...
      τώρα που την κοιτάζω καλά αυτή τη σοκολατόπιτα... δεν είναι απλά αμαρτωλή και κολασμένη... η ίδια η κόλαση είναι... γιο χο χο, γιο χο χο... μ' ένα μπουκάλι ρούμι :-)

      Διαγραφή
    8. :) είπες οτι δεν μπορώ να κάνω δυο δουλειές μαζεμένες έτσι;;; οκ! δες αυτό.. αλλά μετά εσύ δεν θα μπορείς να τις κάνεις.. σε προειδοποιησα! :)

      http://news.cafecontrast.gr/wp-content/uploads/2010/05/file.asp_.jpg

      εξάλλου πριν -ταυτόχρονα- έπινα ρούμι :D

      το παγωτό έχει γεύση καρύδα.. έβαλα το λοστρόμο να τις τρυπήσει και μετά.. πώς το πες;; να τις ξυστρίσει;; :p

      τί τις μαζεύαμε τις προάλλες και είμαι ακόμα γεμάτη καρούμπαλα;; τζάμπα να πήγαιναν..;)

      και.. μμμμμ.. μήπως,
      αν μεταφέραμε τα μαγειρεία στο κατάστρωμα;;;
      εμπνέομαι καλύτερα έτσι..
      και έχω και πολυποίκιλη διαθεσιμότητα σε πολεμοφόδια...
      για το σημάδι! :ο)

      Διαγραφή
    9. Τώρα βέβαια... έναν προβληματισμό μού τον προκαλείς...
      Λοστρόμοοος! Τσακίσου και άρχισε να στήνεις μαγειρείο στο κατάστρωμα! Το θέλω έτοιμο χτες!

      http://www.thebraincode.com/BFFL/images/blog/yosemite_sam_stressed.jpg

      Εσύ ετοιμάσου. Σήκωνε μανίκια και στρώσου στη δουλειά. Θέλω μέχρι αύριο ένα παγωτό καλύτερο απ' αυτό:

      http://24flinching.com/word/wp-content/uploads/2010/01/9620_175806241829_676146829_4167711_2125421_n.jpg

      Διαγραφή
    10. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      δεν μπορώωωωωωωωω....

      Κλαίω!

      -ποτέ δεν θα τα καταφέρω

      Διαγραφή
  2. Είχα βρει ένα άγνωστο αντικείμενο που έγραφε πάνω Braun και δεν ήξερα τι να το κάνω. Όταν, στην αρχη ακόμα του ταξιδιού, μου ζήτησες να σκανταγιάρω, το έδεσα σ'ένα σχοινί και το'ριξα στη θάλασσα. Δε μου είχες μάθει σωστά τους κόμπους όμως και το χάσαμε... Ελπίζω να φτάνει για θυσία η μηχανή σου, μια φορά για σκαντάγιο δεν έκανε.

    Καπετάνιε, θα μάθουμε όλα τα μυστικά της θάλασσας ένα-ένα.
    Θα μείνεις αξύριστος μέχρι να πιάσουμε λιμάνι. Εμείς, να 'ναι καλά το λέιζερ, δεν έχουμε τέτοια προβλήματα. χιχιχι
    Μπάνιο θα κάνουμε κάθε Κυριακή και μέχρι τότε θα είμαστε αλμυροί και..γευστικότατοι. Τα μαλλιά μας θα τα χτενίζει ο άνεμος και τα νύχια μας θα τα λιμάρει η σκληρή δουλειά στο κατάστρωμα.
    Και για φαί κάτι θα κάνουμε. Είναι γεμάτη καβούρια και ψάρια η θάλασσα που μας φιλοξενεί. Κι αν είναι άδειες οι αποθήκες μας θα τις γεμίσουμε γρήγορα.
    Ποιός είπε οτι θα ήταν εύκολο το ταξίδι μας;
    Το ηθικό μας να είναι ψηλά κι η θάλασσα δε θα μας απογοητεύσει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Braun έγραφε το αντικείμενο που είχες βρει; Πάλι μαϊμού μού πούλησαν τα κωλόπαιδα! Σαν τα ρολόγια SEIKO που τα είχαν κάνει SFIKO. Καλά βρε συ και βρήκες τη μηχανούλα μου να σκανταγιάρεις; Για να δω τι γράφει το προσπέκτους που μου απόμεινε... Νταξ, braun γράφει. Μπορείς να κοιμάσαι ήσυχη. Δεν σκανταγιάρισες μαϊμού :-) Σε τίποτα brown μάτια θα είχα χαθεί και ξόμεινα εκεί μέσα... χο, χο, χο... Άντε τώρα να ξυρίζομαι με το σκαρπέλο...
      Πάντως από πλευράς ηθικού το πλήρωμα βλέπω ότι το διατηρεί ακμαιότατο! Χαίρομαι γιατί μπροστά μας έρχονται δύσκολα περάσματα και δυνατοί καιροί...

      Διαγραφή
  3. Επινοητικότατε, δυστυχώς σε ανακάλυψα σε φούριες καταστρώματος...
    Μα εχει ο καιρός γυρίσματα,
    και στον επόμενο ούριο άνεμο,
    που θα απολαμβάνεις φρέντο με παγάκια Ηρεμίας,
    και θα έχεις ξεχασει τη Σκιά μου, θα μπουκάρω αναπάντεχα...
    ΟΧΙ τίποτε άλλο αλλά, ρε γαμώτο, μού ελειψαν οι Αντάρες....

    Χαλια τα πειρατικά....
    χάλια?....

    Έχουν Χαλιά τα πειρατικά στα κρυμμένα τους δωματια, οεο?....

    Τα τσαντίρια είναι τίγκα στο χαλί και ήρθε ο καιρός που τα κιλίμια θέλουν πλύσιμο.... Στείλε κανένα κύμα ίσαμε δω πάνω στις πεδιάδες της Μακεδονίας να βοηθήσεις την κατάσταση................


    Τυχερέ....................... παραπονιέσαι κιολας!!!!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντίπαλό μου δέος...

      Η σκιά σου δεν είναι μπορετό να ξεχαστεί αφού πέφτει κι απλώνεται σε όλο το κατάστρωμα. Έτσι, δεν έχεις και πάρα πολλές ελπίδες να σου βγει ο αιφνιδιασμός!

      Αλλά, επειδή κι εγώ δεν είμαι της αιώρας και της ραστώνης κάτω από τον ήλιο τού μεσημεριού, μιαν αξιοπρεπή αντάρα θα φροντίσω να σου την έχω εξασφαλισμένη μόλις σε δω να έρχεσαι από τα ανοιχτά.

      Έχει το δικό σου πειρατικό δωμάτια; Πφφφφ... ξενέρωτο θα είναι χι, χι, χι...

      Το δικό μου έχει μόνο καμπίνες. Εσωτερικές και εξωτερικές. Όταν θα σε πιάσω αιχμάλωτη θα σου τραβήξω μια ξενάγηση μούρλια! Εκεί θα δεις και τα χαλιά μου (προσοχή στους τόνοι περικαλώ)...

      Τα τσαντίρια είναι μυθικοί αξιολάτρευτοι χώροι. Θα σου μάθω, όσο καιρό μείνεις αιχμάλωτή μου, την δικιά μου μέθοδο να καθαρίζεις τα κιλίμια. Μe θαλασσινό νερό πάντα. Μετά που θα σε ανταλλάξω με το χρυσάφι των δικών σου πειρατών τού γλυκού νερού, θα μπορείς να πας και να την εφαρμόσεις :-pppppp

      Διαγραφή
  4. Να κάνεις μπάνιο όπως σε προέτρεψαν! δεν βλέπω και γω άλλη λύση!
    Όσο για το ξύρισμα δεν πειράζει! είδες εσύ κανέναν σωστό πειρατή ξυρισμένο; δεν νομίζω!!
    από πρίγκιπας πειρατής... μεγάλη αλλαγή! αφού τη διάλεξες συνήθισέ τη!

    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τώρα που το λες, να υπάρχει τάχα κανένας πρίγκιπας-πειρατής πουθενά στον κόσμο; Χμμμ... όσο για τα γένια, εγώ πρέπει να αποτελώ την εξαίρεση στον κανένα. Θα είμαι ο μοναδικός ξυρισμένος πειρατής :-)
    Καλά μωρέ... οχούουουου... πάω για μπανάκι κάτω από τη βαρέλα (τι στην ευχή, τόσο πολύ άρχισα να βρωμάω ψαρόλαδο;) χο, χο, χο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αν ανήκεις στο πλήρωμα πες ό,τι θέλεις και γρήγορα στο κατάστρωμα.
Αν είσαι επιβάτης χαλάρωσε και απόλαυσε το ταξίδι.
Αν είσαι ναυαγός στη μέση τού πελάγου κράτα γερά και πιάσε το σκοινί.
Αν είσαι πειρατής και σκέφτηκες να μας κουρσέψεις κάνε στροφή και άλλαξε πορεία πριν το μετανιώσω...